Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Φίλη ( Α+Β+Γ ) ³

Όπου υπάρχει λεσβία, υπάρχει και ένα δράμα! Πάντα όμως! Δίπλα της, γύρω της, πλάι της, παραπλάι της! Κάπου εκεί είναι και περιμένει! Πρόσφατα βρέθηκα μπλεγμένη μέσα σε ένα ερωτικό τρίγωνο! Όχι, δεν ήμουν μέρος αυτού του τριγώνου! Ήμουν απλά στη μέση!!! Ακριβώς στη μέση!



Μία φίλη,  η Α είχε σχέση με μία κοπέλα την φίλη Β,  που αυτή με τη σειρά της κάτι έκανε με την Γ, η οποία Γ, είναι και δική μου φίλη που πήρε το φυτίλι μέσ’ από το καντήλι, που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντίλι ...

Όταν όμως είμαστε με έναν άνθρωπο κάθε μέρα, έχουμε μάθει να "διαβάζουμε" αυτά που δε χρειάζονται να μας πει, για να επικοινωνήσουμε αυτά που δε λέγονται. Έτσι και η φίλη Α, κατάλαβε την αλλαγή στη συμπεριφορά της φίλης Β. Απευθύνθηκε σε εμένα για την ανακάλυψη της αλήθειας. Μια αλήθεια που όμως θα μπορούσε να ρωτήσει το άτομο που αφορούσε. Όμως η αντιμετώπιση της αλήθειας είναι μια καθαρά προσωπική υπόθεση, και ο καθένας μας θα πάρει τον χρόνο του, τον χώρο του και τον τρόπο του για να προστατευθεί από τις πληροφορίες που θα μάθει. Ο διάλογος μας ήταν σύντομος.

Α: Πες μου τι ξέρεις.

Εγώ: Τί θες ακριβώς να μάθεις;

Α: Η Β έχει κάνει κάτι με τη Γ;

Εγώ: Μίλα με την Β. Μόνο απο εκείνη μπορείς να πάρεις απαντήσεις. Πού ξέρεις τί μπορεί να σου απαντήσω εγώ, αν θα είναι αλήθεια ή ψέμματα. Δεν ξέρεις ποια είμαι ή τί κρύβω μέσα στο κεφάλι μου. Τί σκοπό έχω και τί συμφέρον έχω.

Α: Ναι αλλά και η Β θα μπορούσε να μου πει ψέμματα.

Εγώ: Ναι αλλά είναι το ρίσκο που θα πρέπει να πάρεις. Αν θες να το πάρεις! Έτυχε να σας γνωρίζω, αν και αυτό στον κύκλο μας δεν είναι και τόσο σπάνιο! Αλλά πάντα θα έχεις κάποιον γνωστό που να γνωρίζει και τη μία και την άλλη; Θα μπορούσε να είναι κάποια εντελλώς άγνωστη σε όλους μας. Τότε τί θα έκανες; Δε θα εμπιστευόσουν αυτά που θα έλεγε ποτέ; Δε θα έπρεπε να έδειχνες μία καλή θέληση εμπιστοσύνης εξαρχής και καθόλη τη διάρκεια ή θα έπαιρνες το αυθαίρετο δικαίωμα να ελέγχεις και να επαληθεύεις και το "Καλημέρα" της;

 Α: Τώρα όμως δεν είναι έτσι, σε ξέρω και σε ρωτάω!

Εγώ: Δεν με ξέρεις! Πού ξέρεις αν εγώ εσκεμένα δε σου πω ψέμματα;

Α: Ναι αλλά και η Β θα μπορούσε να μου πει ψέμματα!

Εγώ: Επαναλαμβανόμαστε ή μου φαίνεται; Κοίτα! Μη ρωτάς κανένα άλλο παρά μόνο αυτή που σε ενδιαφέρει. Ούτε τη Γ να ρωτήσεις, ούτε αυτή ξέρεις με τί σκοπό θα σου απαντήσει! Ρώτα μόνο την Β και μετά ρώτα τον εαυτό σου αν ικανοποιήθηκες με ό,τι άκουσες! Επειδή πολλές φορές χρειάζεται να πάμε και ας μας βγει και σε κακό (κλασσική ατάκα πλέον!!)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου